fbpx

Maks Witkowski

REGULAMIN KONKURSU “MIKROFON NA iOS”

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa oraz zasady konkursu “MIKROFON NA iOS”, zwanego dalej Konkursem.
  2. Organizatorem Konkursu jest Berryagency Maksymilian Witkowski, z siedzibą w Krakowie, przy AL. Powstania Warszawskiego 15, 31-539, Kraków, NIP 6452483431, zwany dalej Organizatorem.
  3. Konkurs rozpoczyna się dnia 14.05.2024 r., w chwili opublikowania informacji o Konkursie w poście na serwisie Instagram na profilu @witkowskicreative i trwa do dnia 20.05.2024 r., do godziny 16:00.
  4. Konkurs jest organizowany w serwisie Instagram.

§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Uczestnikiem Konkursu (dalej Uczestnikiem) może być:
    • Pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
    • Zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    • Posiadająca swój prywatny profil w serwisie Instagram.
    • Obserwująca profil @witkowskicreative w serwisie Instagram przed rozpoczęciem Konkursu lub rozpocznie jego obserwowanie w trakcie jego trwania i utrzyma status obserwującego profil przynajmniej do momentu wyłonienia zwycięzcy Konkursu.
  2. Warunki uczestnictwa:
    • Oznaczenie przynajmniej jednej osoby w komentarzu pod postem konkursowym.
    • Napisanie w kilku zdaniach o czym jest profil Uczestnika i do czego przyda się uczestnikowi mikrofon.
  3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  4. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym z Organizatorem oraz członkowie rodzin wskazanych osób, do drugiego stopnia pokrewieństwa.

§ 3. ZASADY KONKURSU, WYBÓR ZWYCIĘZCY

  1. Celem postawionym przed uczestnikami Konkursu jest najtrafniejsze przedstawienie swojego profilu oraz uzasadnienie przydatności mikrofonu.
  2. Każdy Uczestnik może opublikować tylko jeden komentarz pod postem konkursowym.
  3. Zwycięzcę Konkursu wyłoni jednoosobowa komisja konkursowa w osobie Maksymiliana Witkowskiego po zweryfikowaniu spełniania warunków uczestnictwa w Konkursie.
  4. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi dnia 21.05.2024 r.
  5. Wyniki Konkursu oraz dane zwycięzcy (nazwa profilu w serwisie Instagram) zostaną opublikowane poprzez edycję posta konkursowego.
  6. Zwycięzca ma obowiązek skontaktować się poprzez wiadomość prywatną ze swojego profilu w serwisie Instagram i podać swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres do korespondencji w terminie 7 dni od dnia publikacji wyników. Nieprzekazanie ww. danych w terminie stanowić będzie rezygnację z otrzymania nagrody.
  7. W przypadku braku kontaktu z wygranym po 7 dniach, zostanie wybrana kolejna osoba.

§ 4. NAGRODA

  1. Nagrodą w Konkursie jest mikrofon bezprzewodowy kompatybilny z systemem iOS, który widać na nagraniu na instagramie opublikowanym 14.05.2024 r.
  2. Wręczenie nagrody nastąpi poprzez wysyłkę na adres wskazany przez zwycięzcę. Koszt wysyłki pokrywa Organizator.
  3. W razie konieczności uiszczenia podatku od nagród, zwycięzca samodzielnie odpowiada za jego uiszczenie.

§ 5. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje związane z przebiegiem lub wynikami Konkursu mogą być składane drogą elektroniczną, na adres e-mail kontakt@makswitkowski.pl, w terminie siedmiu dni od dnia zakończenia Konkursu. Reklamacje zgłoszone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
  2. Reklamacja rozpatrywana będzie przez komisję konkursową w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora.
  3. O decyzji komisji konkursowej zgłaszający Reklamację zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego reklamacja została nadesłana. Decyzja komisji konkursowej kończy postępowanie reklamacyjne.

§ 6. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów przeprowadzenia Konkursu, celów podatkowych oraz mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń, jeśli takie się pojawią.
  3. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Uczestników:
    • Nazwa profilu użytkownika w serwisie Instagram.
    • Imię i nazwisko oraz adres zwycięzcy.
    • Imię i nazwisko oraz adres Uczestników zgłaszających reklamacje.
    • Inne dane osobowe niezbędne do zweryfikowania spełniania warunków uczestnictwa w Konkursie.
  4. Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia, wniesienia sprzeciwu, żądania ograniczenia przetwarzania oraz żądania ich przeniesienia.
  5. Uczestnik ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Podanie danych przez Uczestnika, w tym zwycięzcy jest dobrowolne, lecz konieczne do uczestnictwa w Konkursie i odbioru nagrody.
  7. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  8. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika będą te podmioty, którym Organizator ma obowiązek ich przekazywania na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na rzecz Organizatora usługi niezbędne do wykonywania zobowiązań.
  9. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z Konkursu.

§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie spory interpretacyjne dotyczące treści Regulaminu rozstrzyga komisja konkursowa. W razie niemożności rozstrzygnięcia sporu, sprawa zostanie skierowana do sądu właściwego dla siedziby Organizatora.
  3. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 847) i nie stanowi gry losowej w rozumieniu art. 2 ww. ustawy.
  4. Niniejszy regulamin stanowi przyrzeczenie publiczne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  5. W przypadku naruszenia Regulaminu, komisja konkursowa może wykluczyć Uczestnika na każdym etapie Konkursu.
  6. Serwis Instagram nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Organizatora, treść Regulaminu i przebieg Konkursu. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Instagram, ani nie jest z nim związany.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.05.2024 r. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu w każdym czasie przed rozpoczęciem Konkursu i bez podania przyczyny poprzez zamieszczenie odpowiedniej aktualizacji
Scroll to Top