Witaj, przedstawiam poniżej kilka punktów dotyczących płatnych konsultacji telefonicznych/online i offline w zakresie doradztwa marketingowego/mediów społecznościowych:
1. Cel:
Przedstawione poniżej polityki dotyczących konsultacji telefonicznych mają na celu wypracowanie jasnych zasad i uniknięcie nieporozumień pomiędzy nami, jako usługodawcami, a naszymi klientami.
Proszę o uważne zapoznanie się z nimi przed skorzystaniem z naszych usług.
2. Polityka odwołań:
2.1 Klienci muszą złożyć odwołanie co najmniej 24 godziny przed planowaną konsultacją telefoniczną.
2.2 W przypadku odwołania z mniej niż 24-godzinnym wyprzedzeniem, zwrot kosztów nie będzie możliwy
3. Polityka zmiany terminu:
3.1Klienci muszą złożyć prośbę o zmianę terminu konsultacji co najmniej 24 godziny przed planowaną rozmową.
3.2 Zgodnie z powyższym, po zmianie terminu klient zachowuje prawo do konsultacji i nie traci wpłaconej kwoty.
3.3 Zmiana terminu w czasie mniejszym niż 24 godziny jest możliwa, jednak wtedy naliczana jest karencyjna opłata w wysokości 100 zł.
4. Polityka nieobecności:
4.1 Klienci, którzy nie pojawią się na planowanej płatnej konsultacji telefonicznej, nie otrzymają zwrotu kosztów.
4.2 Klienci, którzy nie zgłoszą wcześniej swojej nieobecności, zostaną obciążeni pełnym kosztem konsultacji.
5. Polityka powiadomień:
5.1 Klienci powinni powiadomić nas mailowo lub telefonicznie o potrzebie odwołania lub zmiany terminu rozmowy.
Kontakt w powyższych sprawach proszę na e-mail: kontakt@makswitkowski.pl lub telefonicznie w postaci sms na +48 690 910 080
5.2 Powiadomię Cię mailowo lub telefonicznie w przypadku potrzeby zmiany lub odwołania konsultacji.
6. DANE
6.1 Twoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail oraz dane płatności jeśli płacisz za konsultacje) są przetwarzane przez firmę:
Maksymilian Witkowski Berryagency, z siedzibą w Krakowie przy Al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 NIP:6452483431
Partnera/ Aplikację do ustawiania spotkań: Calendly LLC – Polityka Prywatności: https://calendly.com/privacy
Stripe/Przelewy 24 – podmioty przetwarzające płatność
7. Polityka follow-up:
7.1 Będziemy próbowali zorganizować nowy termin konsultacji w ciągu jednego tygodnia od nieudanej rozmowy.
7.2 Jeśli nie uda się ustalić nowego terminu, zwrócimy klientowi koszt konsultacji.
Dziękuję,
Maksymilian Witkowski